BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan

  • masa pelepasan:2024-01-12 08:23:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:300
  • Penerangan pantas:

    Baidoa,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian

Kandungan artikel

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

BaidoaPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Khamis MushaytIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Pembuat pengubah kuasa

Julat(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,BaidoaPengubah jenis kering adalah baik, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang,BaidoaPengurusan pengubah jenis kering, untuk mencapai tujuan keselamatan,BaidoaKomponen pengubah terbenam minyak, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Produsi keselamatanDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Transformer adalah

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

BaidoaUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah perhatikan perkara-perkara berikut:

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Dry type transformer factory

BaidoaMaklumat produk lain
  • DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

    DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

  • PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

    PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • RekhasimPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

    RekhasimPenukar tegangan tinggi tenggelam minyakTiada kisah baru, turun naik harga dan melemah

  • DongshengPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriharga diskaun

    DongshengPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriharga diskaun

  • DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

    DongshengJembatan penerbangan teleskopikKecekapan industri yang tinggi

  • PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

    PesaroJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

    PesaroPlatform angkat bimbit besarPositif berat sering naik dan turun harga

  • PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

    PesaroLift elektrik tahapApakah status penghantaran biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan memberi anda BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan oleh syarikat kami, perkhidmatan BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan. BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BaidoaPengubah kotak elektrikAnalisis penyebab keretakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!